|
Post by Diana on Feb 26, 2014 20:31:41 GMT 2
Suositelkaa jotain paikkaa missä ottaa silikonit? Luotettavaa ja ystävällistä paikkaa etsiskelen
|
|
|
Post by KRIPA on Feb 27, 2014 16:00:42 GMT 2
Fin-Estissä itselleni otin viime vuoden loppupuolella. Olen todella tyytyväinen! Kaikki oli tosi selkeetä, eikä paljoa tarvinnut kysellä. Tissitkin on upeat
|
|
|
Post by Diana on Feb 28, 2014 9:46:43 GMT 2
Moi Kripa, varasin juuri ajan plastiikkakirurgia Finestin rintojen suurennus konsultaatioon ja alkoi jännittämään kovasti. Kertoisitko vielä kumpi Finestin plastiikkakirurgi sinut leikkasi Jyrki Kullamaa tai Siim Simmo?
|
|
|
Post by RYB on Mar 9, 2014 22:04:07 GMT 2
Tarkoitat varmaan Jyri Kullamaa. Hän on leikannut minut 2 kertaa. Ensimmäisen kerran 2008 ja lapsen saamisen jälkeen 2012.
|
|
|
Post by Aamu on Mar 10, 2014 13:47:30 GMT 2
Mä olen menossa Karhupuistoon huhtikuun lopussa ja varasin ajan jo ekassa konsussa. Palvelu oli niin hyvää ja kattavaa etten ois voinu uskoakaan miten hyvä mieli voi konsussa käynnistä jäädä
|
|
|
Post by KRIPA on Mar 12, 2014 13:51:27 GMT 2
Diana, minut leikkasi Jyri Kullamaa. Tsemppiä! Hassua muuten, että näin jälkeenpäin tuntuu että olis ne tissit aavistuksen isommatkin voineet olla. Tosin nämä on ihan reilun kokoiset, muhkeat c:t. Ehkä niihin vain on jo niin tottunut. Uuteen leikkaukseen tuskin oon koskaan menossa, koska raha ei kasva puissa ja kammoan leikkauksia monesta pikkusyystä. Mm. mulle kanyylin laitto oli hirveetä, koska oon piikkikammoinen. Ja kun se kanyyli oli kädessä melkeen koko päivän ni mtn muuta ei voinut miettiä kuin kipua ja sitä, että on kanyyli kädessä, vaikkei se missään niin tuntunutkaan En ole koskaan minkäänlaisessa leikkauksessa ollut ennen tätä.
|
|
|
Post by Sinivuokko on Mar 31, 2014 18:29:31 GMT 2
Oon käynyt 3 paikassa konsultaatiossa ja kaikki suosittelee ihan eri juttuja. Kaikissa paikoissa on niin eri merkkejä kuin näkemys koosta ja siitä tuleeko anatominen tai pyöreä. Tosi ristiriitaista tietoa! Täs menee ihan sekasin
|
|
|
Post by Nina on May 7, 2014 22:09:36 GMT 2
Itse olen käynyt Helsingissä Plastic Surgery Center:illä rinnat suurentamassa 4 kk sitten. Olen tyytyväinen lopputulokseen ja hinta oli sopiva budjetilleni. Laatu oli yksi prioriteeteistäni, kuitenkin omaa kroppaa arvostan sen verran että tarkkaan valitsin Suomalaisen paikan. Klinikalla plastiikkakirurgian dosentti Jyri Hukki osaa asian. Nagorit kokoa 420cc laitettiin ja nyt vasta toki lopullinen tulos, turvotus kesti pitkään ja kipulääkkeitä täytyi syödä aika paljon. Mutta oli se sen arvoista ja nyt olen ostanut bikinit ensikesäksi kokoluokkaa C-cup. En olisi kahden lapsen äitinä muusta voinut unelmoida, kun rintani imetyksistä kärsineet. Tehkää unelmasta totta, minäkin uskalsin.
|
|
|
Post by Tallinnan matkaaja on May 10, 2014 16:53:58 GMT 2
Konsultaatioissa kävin kolmessa paikkaa vertailun vuoksi. Karhupuisto, Plastic surgery center ja Plastiikkakirurgia Fin-Est suosittelivat kaikki minulle Nagoria ja fitness harrastukseni vuoksi se oli mielestäni perusteltua. Kaikissa paikoissa palvelu oli hyvää ja ystävällistä. Yhteneväisyyksiä oli niin paljon, että päätökseni perustui myös henkilökemiaan. Fin-Estillä oli asiakaspalvelussa todella iloinen ja mukava nainen jolla tuntui olevan loputtomasti aikaa ja kärsivällisyytä vastata typeriinkin kysymyksiini. Hänen kanssaan jutustelu oli oikeasti jopa hauskaa Myös sähköposteihin vastattiin nopeasti ja perusteellisesti. Leikkauksen jälkeen Tallinnasta kotiuduttuani perjantaina panikoin että tavoitanko ketään viikonloppuna jos on hätä, mutta puheluuni vastattiin heti ja sanottiin että aina voi soittaa. Olen kova stressaamaan ja kyselemään mutta yhtään ei tullut sellainen tunne, että häiritsen liikaa vaikka meilejäkin lähetin kymmenkunta kappaletta. Yhdessä paikassa lopettivat sähköposteihin vastaamisen, kun kyselin paljon
|
|
|
Post by Enkeli on Sept 19, 2014 22:27:41 GMT 2
Kirjoitin tohon Siim Simmo ketjuun omasta kokemuksestani. Fin-Estillä kävin ja oon tyytyväinen ja onnellinen valintaani. Konsultaatiossa oivalsi asioita hyvin kun kaikki näytettiin niin tarkkaan. Kaikki tiedot sai kirjallisena ja niitä esitteitä ja ohjeita oli kunnon pinkka. Kaikki matkat ja autolla kuskaukset Tallinnassa ja sairaalassa olo meni just niin kuin he olivat papereissa kirjoittaneet. Tuntui tosi järjestelmälliseltä ja loppuun asti suunnitellulta. Jotkut pelkää mennä Tallinnaan, mutta ton kokemuksen jälkeen oon sitä mieltä, että ainakin Fin-Estillä kaikki meni mun kohdalla ei melkein vaan just niinku pitikin. Yhteydenpito on ollut helppoa ja nopeaa ja on sellainen olo, että oikeasti tykkäävät työstään ja auttavat mieluusti.
|
|
|
Post by Pia on Jan 4, 2015 16:06:34 GMT 2
Hei! Mä kävin viikko sitten Fin-Estillä leikkauksessa ja Jyri Kullamaa oli kirurgi. En voisi olla enempää tyytyväinen! Mä olen kans hirveä sairaala ja neula kammoinen mutta sisulla selvittiin kun olen jo vuosia rinnoista haaveillut. Harrastan bodyfitnestä ja tuo liikunta on ennestään piedet rinnat tehnyt olemattomiksi. Tässä pitäis nyt malttaa pysyä poissa salilta vielä kolme viikkoa. Kaikenkaikkiaan hyvä kokemus ja mieskin sai olla mukana sairaalassa.
|
|
|
Post by Julia on Mar 30, 2016 13:57:38 GMT 2
|
|
|
Post by Sofia on Dec 1, 2016 12:23:15 GMT 2
|
|