|
Post by Sartsa76 on Feb 26, 2014 18:45:24 GMT 2
Näemmä uusi palsta avattu Haavena on ollut kunnon rinnat ja nyt olisi taloudellinen mahdollisuus niihin. Olen hento ja vähärasvainen ja mietityttää kuinka luonnollisilta silikonit tulisivat näyttämään. Onko jollain kokemuksia ?
|
|
|
Post by Diana on Feb 26, 2014 20:26:43 GMT 2
Uus palsta jej! Oon vasta alkutaipaleella rintojen suurennuksen suhteen. Päätös on tehty. Teen sen, mutta missä ja milloin on harkinnassa. Toiselta palstalta luin tästä Nagor implantista ja se nyt tuntuu olevan ainoa selvä asia mun suunnitelmissa. Mullakin aika pienet rinnat. Kerään nyt rohkeutta varata aikaa konsultaatioon kiva löytää kohtalotovereita!
|
|
|
Post by Aamu on Mar 10, 2014 13:45:26 GMT 2
Suosittelen ainakin konsultaation varaamista, siellä kun ei ole pakko varata aikaa ja saa ihan oikeata tietoa asiasta eikä tartte vain itse etsiä tietoa. Mä kävin muutama viikko sitten ekassa ja ainoassa konsultaatiossa. Otin ja repäsin sitte ja varasin leikkausajan joka sijoittuu huhtikuun loppuun. Ei millään malttais odottaa että ois jo THE day Mulla lähtötilanne 167/52 ja tissikoko AA-A. Tavoitteena n.D-kuppi. Mulle laitetaan anatominen osittain lihaksen alle ja sen pitäs olla aika luonnollisen näkönen
|
|
|
Post by Diana on Mar 15, 2014 14:17:34 GMT 2
Kerrotko vielä Aamu mitä kokoa sulle suunnitellaan?
|
|