|
Post by Simpukka on Aug 24, 2014 15:54:04 GMT 2
Ensimmäisen operaation jälkeen olin toosi kipee 3 viikkoa. Leikkauksesta on vierähtänyt 10 vuotta, mutta muistan vieläkin ne kivut. Mulle sanottiin, et toinen kerta ei oo niin paha, mutta sanottiinko vaan vai pitääkö paikkaansa? Pelottaa ihan hirveesti jos taas on yhtä kipeenä.
|
|
|
Post by Äiti79 on Aug 25, 2014 20:20:15 GMT 2
Mulla oli ensimmäinenkin leikkaus tosi helppo, mutta toisen leikkauksen jälkeen luulin sairaalassa herättyäni, ettei leikkausta oltu voitu tehdä, kun ei ollut kipuja. Vasta kun näin implanttilaatikot vieressäni niin tajusin, että on leikattu
|
|
|
Post by Ana on Aug 26, 2014 19:48:15 GMT 2
Minullakin toinen leikkaus oli paljon helpompi. Leikattiin tosin vain toinen rinta kapselin vuoksi, mutta oli ensimmäistä leikkausta helpompi, vaikka etukäteen varoiteltiin, että kapselin poisto, dreenit yms voivat lisätä kipua, tulehduksen mahdollisuutta ja muuta ikävää. Hyvin meni kuitenkin ja kivut oli minimaaliset.
|
|
|
Post by PK on Aug 27, 2014 9:40:07 GMT 2
Ana! Kerrotkon isää tuosta kapseloitumisesta. Mua pelottaa se kamalasti ja se on oikeastaan ainoa syy miksen oo vielä mennyt leikkaukseen. Eli miltä se näyttää ja tuntuu ja miten kauheeta se on.
|
|
|
Post by Ana on Aug 30, 2014 20:06:01 GMT 2
Mulle tuli kapselia ilmeisesti komplikaation vuoksi. Jouduin menemään töihin oikeastaan heti leikkauksen jälkeen kun olen yksityisyrittäjä. Ilmeisesti rasitus aiheutti seroman joka eteni tulehdukseksi. Parin antibioottikuurin jälkeen parannuin ja kaikki näytti olevan hyvin, mutta jälkitarkastuksessa mulle sanottiin että syy siihen että toinen rinta on kovempi on kapseloituminen. Mua itteeni se ei kauheasti häirinnyt mutta kirurgi kehoitti hoitamaan sen, kun kerran oli kapselitakuu.
|
|