|
Post by Dreamer on Aug 17, 2014 21:25:36 GMT 2
Moikka, onko kellään kokemuksia isoista implanteista. Mulle suunnitellaan isoa kokoa 560-620 cc kun on lapset imeneet rinnat niin tyhjiksi ettei vähempi riitä. Tuleeko helposti niska tai selkä kipeeksi. Pystyykö nukkumaan mahallaan, urheilemaan tms?
|
|
|
Post by Äiti79 on Aug 20, 2014 20:53:55 GMT 2
Moi Oma taustani on hieman samanlainen, että lapsethan ne mun rinnat imi tyhkiin. Mulla oli kyllä aiemmin 450 cc ja kesäkuun alussa laitettiin 560 cc. Edellinen malli oli high ja nytten on extra high. Ei ole ollut ongelmia edellisten eikä uusien kanssa. Urheillessa laitan tuplat rintaliivit, jotta rinnat ei pompi liikaa Uskon, että niskat voi kipeytyy jos ei liiku ja huolehdi kunnostaan ja on huono ryhti.
|
|
|
Post by Dreamer on Aug 24, 2014 10:11:21 GMT 2
Kiitos vastauksesta. Varmasti olet oikeassa tuossa liikunta asiassa.
|
|
|
Post by Elli on Feb 12, 2015 8:41:04 GMT 2
Mulle tulossa Nagor 520cc ja mietin, että kun on 100% täyttö, niin eihän se sitten tarkoita myös kovempaa tuntumaa? Mulla nyt Silimed, joka on todella kova implantti ja vaikka on muotonsa pitävä, se jonkin verran poimuilee, koska mulla täysin rasvaton/kudokseton rintakehä. Laittelin tuonne maahantuojan osioonkin kyselyä, mutta sitä ei kai kukaan lue, joten jos täältä tulis vastausta asiaan niiltä, joilla on isompi implantti ja nimenoman Nagor 100% täytetty.
|
|