|
Post by Vera on Apr 16, 2014 18:47:38 GMT 2
Lähdin viime tingassa liikkeelle, kun luulin, että leikkaukseen pääsee heti konsun jälkeen. Nyt on siis kiire saada tissit ennen kesää Olisin halunnut Jyri Kullamaalle, mutta Fin-Est tarjosi aikaa hänelle vasta kesäkuuksi Toinen vaihtoehto olisi päästä leikkaukseen alle 2 viikon sisällä, mutta se olisi heidän toinen kirurgi Siim Simmo? Onko kokemuksia tällaisesta kirurgista? Vähän pelottaa, että miksi Kullamaalle on niin pitkät jonot ja toiselle ei? Kiitos etukäteen vastaamaan vaivautuville
|
|
|
Post by Leikattu on May 8, 2014 13:45:11 GMT 2
Kullamaa on leikannut minut monta vuotta sitten. Nyt halusin vaihtaa implantit isompiin (Nagor) ja samalla halusin kohotuksen kun rinnat oli ajan kanssa löystyneet. Mulle kävi just niin etten saanut Kullamaalle aikaa koska sille oli niin piitkät jonot. Siim Simmo siis leikkasi mut ja mulle jäi hänestä hyvä kuva niin ihmisenä kuin kirurginakin. Älyttömän kivaa oli myös se, että Kullamaa tuli kuitenkin tervehtimään minua 2 kertaa sairaalassa ollessani. Tosi hyvä fiilis jäi kaikesta. Yhtä tyytyväinen oon nyt Siim Simmon lopputulokseen kuin aiemmin Jyri Kullamaan. Suosittelen siis kumpaakin!
|
|
|
Post by Enkeli on Aug 24, 2014 10:37:24 GMT 2
Olin Siim Simmon konsultaatiossa Helsingin Fin-Estissa. Hän oli oikein mukava ja vaikutti pätevältä, perusteli asiat hyvin jne ja nyt syyskuun ensimmäisellä viikolla menen leikattavaksi hänelle. Kirjoitan sitten kuulumisia tänne.
|
|
|
Post by Enkeli on Sept 19, 2014 22:18:44 GMT 2
Leikkauksesta nyt jo kolmatta viikkoa ja pikku hiljaa tuntuu siltä, että kyllä näistä hyvät tulee. Fin-Estin kautta menin Talliinnaan ja Siim Simmo leikkasi ja konsultoikin itse Suomessa. Kaikki oli tosi selvää sinne mennessä sillä olin saanut kotiin paperit missä luki kellonajat, kirurgin tiedot ja implantin tiedot. Tallinnassa meitä oli useampi menossa samaan aikaan ja menimme sairaalaan tila-autolla. Siim oli iloisennäköinen ja hyvin ystävällinen tavatessamme sairaalassa uudestaan. Todettiin molemmat että pysytään alkuperäisessä suunnitelmassa. Jännää oli ettei mua jännittänyt yhtään ja erityisesti leikkauksen jälkeen oli tosi levollinen olo. Tuntui heti siltä että tää nyt vaan oli oikea ratkaisu. Sairaalassa hoitajat huolehtivat hyvin kipulääkityksesta, kyselivät vointia ja tarkkailivat rintoja. Seuraavana päivänä Siim tuli moikkaamaan ja sain edestä puettavat liivit, antibiootteja ja kipulääkkeet mukaan. Sairaalasta kun lähdettiin niin uskaltauduin puhumaan muiden leikattujen kanssa. He olivat olleet Fin-Estin toisella kirurgilla ja he olivat saaneet myös Voltaren kipugeeliä ja mun mielestä hienomman malliset liivit. Hieman jäi häiritsemään miksi en saanut omalta kirurgiltani samoja juttuja. Kivaa oli myös se, että Fin-Estistä soitettiin kun olin päässyt kotiin ja huolehdittiin että onko mulla hoito-ohjeet ja onko kaikki hyvin. Olen kyllä jo monet tekstaritkin lähettänyt ja kysellyt ihan pikkujuttujakin ja aina on vastaus tullut nopeasti. Aluksi rinnat oli ihan tötteröt ja kovat nyt ne onneksi alkavat pyöristymään ja nännitkin ovat kiivenneet korkeammalle. Oon kyllä onnellinen mun uusista rinnoista.
|
|