|
Post by Aava on Mar 21, 2014 18:12:40 GMT 2
Moikka! Harkitsen leikkausta Tallinnassa. Jotkut tutut ovat peloitelleet että älä ny sinne mee. Viitsisikö joku tai jotkut kertoa millaista siellä on? Onko sairaalat hygieenisiä ja huolehditaanko asioista tai jääkö sitä oman onnensa nojaan?
|
|
|
Post by Tallinnassa käynyt on Mar 22, 2014 22:51:57 GMT 2
Ei ole kokemusta kuin Fertilitaksesta, eli käsittääkseni suurin yksityinen sairaala Virossa. Siellä olivat kaikki puitteet kohdillaan, huone enemmän hotellimainen. Leikkausali oli avara ja valoisa ikkunoineen, henkilökunta leikkausalissa oli venäläistä ja toimenpide oli melkoista rutiinikamaa, mutta aivan asianmukaista. Hoitajat kaikkia paitsi yhtä lukuunottamatta olivat tosi ystävällisiä ja huolehtivaisia ja hymyileviä. Turhaan jännität. Sairaalan yhteydessä oleva apteekki on myös hyvä juttu.
|
|
|
Post by Geda on Mar 23, 2014 16:02:41 GMT 2
Minä olen myös ollut Fertilitaksessa. Kaikki sujui hyvin ja kuten oli luvattu etten tiedä olisiko Suomessa edes voitu laittaa paremmaksi. Vaikea kertoa sen perusteellisemmin kuin että oli positiivinen kokemus mut kysy toki jos mielessäsi on jotain erityistä.
|
|
|
Post by Kata on Jan 29, 2015 16:12:02 GMT 2
Minä myös Fertilitaksessa. Kaikki on mennyt hyvin tähän asti. Miinuksia oli mielestäni että siellä ei sitten lupauksista huolimatta ihan suomella pärjää. Osa hoitajista ja leikkaussali henkilökunnasta venäjän kielisiä. Toki jos ei pelota /jännitä yhtään niin rutiinilla menee. Itse suomalaisena tottunut empaattiseen suomenkieliseen hoitohenkilökuntaan leikkaukseen mentäessä. Niimpä meinasi iskeä paniikki leikkauspöydällä ennen nukutusta. Leikkauksen jälkeen hoitajilla oli turhan kiire vaihtaessaan haavalappuja tms. eikä oikein ymmärtäneet kysymyksiäni enkä minä heidän vastauksia. Pitkän pennin pulitin, niin hiven jäi toivomisen varaa. Lääkäri puhui hyvää ellei täydellistä suomea ja on erittäin mukava ja ystävällinen ja asiansa osaava. Hänestä en voi moitteen sanaa sanoa. Voin siis suositella, mutta kysymykset kannattaa suosiolla jättää lääkärille sekä Miriamille, mikäli ei hanskaa viroa tai venäjää.
|
|
|
Post by Julia on Mar 30, 2016 13:51:25 GMT 2
Eräs ystävättäreni kävi Tallinnassa Christinas clinicissä. Kertoi, että tämä klinikka on muita selvästi parempi. Heillä on myös oma tv-ohjelma, missä tehdään kauneuskirurgian leikkauksia, muutetaan ihmisten ulkonäköä toivottuun suuntaan. Hän laittoi ergonomiset Motiva-implantit ja on erittäin tyytyväinen. Myös halvempi kuin Helsingissä, supertason palvelu ja ei ole kaukana matkustaa. Aion itsekin mennä sinne.
|
|
|
Post by Katariina on Mar 30, 2016 13:54:00 GMT 2
minullakin on rinnat synnytyksen jälkeen löysistyneet, ja kaiken kukkuraksi myös vatsa riippuu. mutta minä luin tästä www.christinasclinic.ee/fi/uudised/481-tarjous-aeideille-rinnat-vatsa-10, että Tallinnassa christinas clinicissä tehdään nämä kaksi leikkausta kerrallaan ja myös halvemmin. Itse olen kuullut heistä paljon hyvää, onko jollakulla vastaavia kokemuksia?
|
|