|
Post by Salipirkko on Mar 17, 2014 17:31:16 GMT 2
Näitä merkkejä on niin paljon erilaisia. Oon nyt ollut monessa paikkaa konsussa ja vaihtoehtoja on paljon. Miten mä voin päättää minkä merkin otan? Mihin teidän päätös perustui?
|
|
|
Post by IMP-390 on Mar 18, 2014 10:16:49 GMT 2
Mun tai oikeastaan kirurgin valinta oli Nagor. Leikkaukseni ei tosin ollut ensimmäinen. Aiemmin mulla oli Mentor, mutta vuosien saatossa rinnan pintaan tuli implantin aallot näkyviin ja implantti tuntui muoviselta ihon läpi. Mun kirurgi oli sitä mieltä, et mun rinta on niin veltto että on pakko laittaa edelleen lihaksen päälle ja siksi implantti jossa on enemmän täyttöä olisi parempi. Luoton kirurgiin ja päätös tuntuu oikealta edelleen ja leikkauksesta siis 2 kk.
|
|
|
Post by Sarde87 on Mar 18, 2014 19:17:16 GMT 2
Valitsin Nagorin. Syy: olen rasvaton himotreenaaja ja halusin 100% täytön. Olen tyytyväinen lopputulokseen. Nyt vaan rauhallista salille paluuta ...
|
|
|
Post by Lumikki on Mar 20, 2014 23:28:52 GMT 2
Nagor Mulle näytettiin useampaa markkiä ja mallia. Nagor näytti parhaalta ja tuntui parhaalta tunnusteltaessa - mun mielestä. Kyllä mun päätökseen vaikutti jonkin verran myös Nagorin takuut, mutta pääasiassa se miten kauniilta se näytti ja miten hyvältä se tuntui kädessä
|
|
|
Post by Nanna on Mar 28, 2014 19:58:06 GMT 2
Mulla on kokemusta vaan Nagorista.leikkauksesta 5 kk ja super tyytyväinen oon.En tiedä johtuuko implantista, kirurgeista tai mistä mut valitettavaa en löydä.
|
|
|
Post by Romance on Apr 3, 2014 21:30:16 GMT 2
Mä aion luottaa kirurgin suositukseen. Varmaan kirurgi osaa sanoa mikä on kullekin potilaalle kaunein ratkaisu.
|
|
|
Post by era on Apr 21, 2014 18:58:36 GMT 2
Nagorin impleo tulossa itsellenikin omasta toiveesta hyvien takuiden ja 100% täytön takia. Kirurgiin luotan sitten toive koko asioissa, sekä oikean profiilin valinnassa.
|
|
|
Post by Impleo 360 cc on May 8, 2014 22:56:52 GMT 2
Olen todella tyytyväinen Nagoriin. Nämä ei ole ensimmäiset implanttini, mutta ovat ensimmäiset Nagorit minulla. Ero toiseen merkkiin on kuin yöllä ja päivällä. Ensin luulin että 100 % täytetty implantti olisi kova, mutta kun tunnustelin sitä huomasin, että se tuntuu miellyttävälle ja joustavalle. Lisäksi ihastuin siihen että se tuntui kuorettomalta verrattuna muihin. Edellisissä implanteissa ongelma oli osittain se, että implantin kuori tuntui ja muljui, vähän kuin olisi ollut vesi-ilmapallo rinnassa, ne myös näyttivät selkeästi implanteilta. En ihmettele yhtään että Nagorin sivuilla lukee että tämä on uuden sukupolven implantti. Niin paljon kehittyneemmältä tämä tuntuu edellisiin implantteihini verrattuna.
|
|
|
Post by C75 on May 12, 2014 8:23:09 GMT 2
Jos on rasvaton niin ehdottomasti Nagor. Fitness kisoissa Mentorit oli kuin kynnetty pelto. Ihan kamala näky. Kun paino palasi normaalin niin implantti tuntui muoviselta ja eteenpäin kumartuessa esim uimarannalla juovat näkyivät. Harmi ettei tätä vaihtoehtoa ollut aiemmin saatavilla. Olisi muuten säästänyt yhden leikkauksen verran.
|
|