|
Post by Utelias on Mar 7, 2014 14:19:13 GMT 2
Olen huomannut jossain Nagorin vertaamisen Eurosilicone -implantteihin. Onko implanttimerkkien valmistajilla yhteyksiä? Eurosiliconella on valitettavasti ainakin kuluttajien korvissa halpisimplantin maine ja tämä vaikuttaa varmaan myös mielikuvaan Nagoreista. Toisella keskustelupalstalla oli Nagorista puhuttu brittien vastineena Eurosiliconelle. Minä olen ajatellut, että Nagorit ovat nimenomaan laadukkaat implantit? Onko niiden valmistaminen tms. halvempaa kuin esim. Mentorin tai Natrellen?
|
|
|
Post by nagorfinland on Mar 10, 2014 18:55:09 GMT 2
Hei,
Nagorin valmistaja GCA on sekä Eurosiliconen että Nagorin emoyhtiö. Nagorin implantit GCA:n valmistamia premium-implantteja, kun taas Eurosilicone on suunnattu halvempia implantteja haluaville. Nagor ei siis edes kilpaile samoista asiakkaista kuin Eurosilicone tai muut halvemmat implantit, sillä Nagorin laatuun on panostettu erittäin paljon (mm. ensiluokkaiset raaka-aineet, tuotteiden tarkka testaus, pitkäaikainen seurantadata).
Nagorin implanteilla on mm. Euroopassa ja Brasiliassa luksus-implanttien maine. Niitä ottavatkin pääasiassa valveutuneet asiakkaat, jotka haluavat panostaa tuotteiden korkeaan laatuun sekä turvallisuuteen.
Nagorin rintaimplanttien korkean laadun ja arvostuksen puolesta puhuu myös se, että ne valittiin maailmanlaajuisesti arvostetussa MyFaceMyBody 2013-kilpailussa parhaaksi plastiikkakirurgiseksi tuotteeksi tai laitteeksi. MyFaceMyBody-kisassa voittaja ratkaistaan yleisöäänestyksen perusteella, joten valinnan voittajasta tekivät aivan tavalliset kuluttajat.
|
|
|
Post by Utelias on Mar 10, 2014 22:36:58 GMT 2
Näin arvelinkin. Kiitos vastauksesta. Itse olen vakuuttunut Nagorin laadukkuudesta, halusin vain täsmentävän vastauksen
|
|